Saturday 22 August 2015

The Best Credit Card untuk Kaki Travel

Tidak dinafikan bahawa Credit Card sangat penting untuk kaki travel kerana ia mampu berfungsi sebagai backup kepada si kaki travel apabila berlaku sebarang kecemasan ketika di perantauan. Selain itu, credit card juga mampu membantu anda melakukan langkah-langkah penjimatan melalui rewards rewards yang diberikan. 

Jadi, berikut adalah antara credit card yang sesuai untuk kaki travel.

#Airasia-Citi Visa Credit Card

The Best Credit Card untuk Kaki Travel
Apa yang menariknya degan credit card ini adalah ia merupakan collaboration between Airasia and Citibank. Sekiranya anda merupakan regular customer Airasia, adalah sangat berbaloi sekiranya anda memiliki credit card ini kerana anda akan dapat menikmati pelbagai kemudahan yang disediakan oleh Airasia termasuk rewards dan sebagainya. Untuk maklumat lanjut berkenaan Airasia-Citibank Credit Card, anda boleh click di SINI.

 #Standard Chartered Worldmiles MasterCard

The Best Credit Card untuk Kaki Travel

SC Worldmiles Credit Card mampu memberi jaminan bahawa anda akan mendapat redemption terpantas untuk tiket penerbangan pada kos yang sangat rendah. Anda boleh redeem point anda untuk mendapat MAS Enrich Miles, Singapore Airlines KrisFlyers Miles, AirAsia Big Points and Cathay Pacific Asia Miles. Untuk info lebih lanjut, anda boleh click SINI.  

#Maybankard World Master Card

The Best Credit Card untuk Kaki Travel
Credit Card ni nampak macam lebih exclusive sebab anda akan menikmati faedah seperti free entry dekat Kelab Golf terbaik di dunia, Hilton Premium Membership and airport priority pass. Selain itu, anda juga akan mendapat 5 points untuk setiap RM2 (local) dan RM1 (Oversea). Banyak tu point boleh dapat!!! Redeem Enrich Miles then anda boleh travel for free... Yeayyy!!! Untuk maklumat lanjut bagi Maybankard World Master Card, anda boleh click di SINI

Anda boleh memilih mana-mana credit card mengikut kesesuaian penggunaan anda. Oleh itu, jadilah pengguna yang bijak. Jangan biarkan duit keluar macam tu je... At least kita dapat something dari perbelanjaan kita.  


4 comments: