Saturday 14 February 2015

Travel: I am Off to Nepal (February 2015)

Good bye peeps! I am off to Nepal today! yeayyyy!!! i am so exciting!


Oh, Why Nepal? This is the most favorite question towards me. Why Nepal? Why don't you go to Paris? London? Europe Trip? US? Switzerland? 
Orang Nepal dok Mai Malaysia, Hang pulak dok p tempat depa. Ada apa kat sana? 
Ni la soalan2 yang biasanya datang dari orang yang tak faham jiwa traveller. 
And my answer is because I want to explore something that I don't have in my country, Malaysia! Kat Malaysia ada ka view banjaran Himalaya? People... may be have but how about the view? their culture? Aku perasan la kan... tapi tak tahu la.. maybe orang disekeliling aku je la kot yang macam ni... Most of them prefer to go to the modern and luxury country macam yang aku sebut kat atas tadi.. Malas la kan nak senarai berjela-jela.. kang tak ke mana pulak aku dok ngadap laptop ni je ha... mereka punya reasons sebab negara maju lebih convenient, ada train, system tandas yang bagus, cantik... Yup, memang aku akui semua tu tapi jangan la ketepikan negara tak maju macam negara lain. they have their own beauty jugak what...
Kalau nak tahu, kena la explore ya!! 

See ya! and I will post more entry about Nepal. What will be doing in Nepal..
Tungguuuuuu!!!!